MGH Elveszett poggyász

Lost luggage 

Üdvözöljük a Malév Ground Handling Poggyászkereső szolgálatnál. A gyorsabb ügyintézés érdekében kérem, olvassa el tájékoztatónkat! 

Késedelmes poggyász 5 napon belül

Poggyászának keresése során a legnagyobb gondossággal járunk el. Amint poggyásza megérkezik a repülőtéri poggyászkereső szolgálathoz, kiszállítjuk azt Önnek. Köszönjük, hogy munkánkat az érdeklődő telefonhívások számának minimalizálásával segíti. Poggyászának státuszát az alábbi oldalon ellenőrizheti: http://www.worldtracer.aero/filedsp/241.htm

5 napon túli kédeselem

Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a légitársaság központi poggyászkereső szolgálatával a hatodik naptól.

Poggyász szállítás

Amennyiben poggyásza kiszállítás alatt van, hívja a következő telefonszámot:

Telefon: + 36 1 296 8802

E-mail: airportsecurity.delivery@airportsec.com

Amennyiben Ön a Finnair vagy Emirates légitársasággal utazott, hívja a következő telefonszámot:

Telefon: + 36 1 599 9333

E-mail: info@whereismybaggage.com

Amennyiben poggyászát átvette a futár, az Ön által megadott címre szállítja. Felhívjuk figyelmét, hogy a kiszállítás több időt is igénybe vehet az azonos napon szállítandó poggyászok számától függően. Igyekszünk poggyászát mielőbb eljuttatni Önhöz.

Fedélzeten felejtett tárgyak

Kérjük, vegye fel a kapcsolatot szolgálatunkkal a lostandfound@magh.hu címen.

Reptéren elhagyott tárgyak

A repülőtér területén az Airport Security Kft. üzemelteti a talált tárgyak irodáját, mely az épületen belül az érkezési szinten a Terminal 2A és Terminal 2B között megtalálható.

Telefon: + 36 1 296 8802 

E-mail: airportsecurity.delivery@gmail.com

Utasbiztonági ellenőrzésen felejtett tárgyak

Az utasbiztonsági ellenőrzés az indulási szinten a 2A és 2B terminál között található.

E-mail: securitylostandfound@bud.hu

Minden megtalált útlevél és személyazonosító a Repülőtéri Rendőr Igazgatóságon kerül leadásra. Kérjük, vegye fel a kapcsolatot a hatósággal.

E-mail: ugyelet@rri.police.hu

Kárrendezés és bejelentés sérült poggyász, hiányos poggyász, sérült tartalom esetén

Annak érdekében, hogy ügyét mihamarabb és az Ön megelégedésére intézhessük, kérjük, az alább leírtak szerint járjon el.

1. A jegyzőkönyv elkészítéséhez az alábbi dokumentumokra lenne szükségünk:

  • repülőjegy
  • beszálló kártya
  • poggyász címke
  • útlevél

2. Kérjük, a sérülésről készítsen fényképeket, amin jól látszik a
    sérülés jellege, vagy a sérült 
tartalom.

3. Kérjük, adja meg: 

  • a sérült poggyász vásárlási idejét (év) és vásárláskori értékét
  • amennyiben van márka neve
  • kerekek darab száma: 2 vagy 4
  • poggyász mérete: kabin – közepes – nagy – extra nagy (a méretet literben, vagy centiméterben is megadhatja)

A sérült tartalom megadása

  • mikor vásárolta a megsérült tárgyat
  • a vásárláskori értéke?

4. Részletesen sorolja fel a hiányzó tárgyakat:

  • mikor vásárolta
  • vásárláskori értéke?

5. Továbbá a következő adatokra van szükség:

  • lakcíme
  • tartózkodási helye (ha az eltér a lakcímtől)
  • telefonszáma
  • biztosítójának megnevezése (amennyiben rendelkezik külön biztosítással)

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a kár bejelentésére a poggyász kézhezvételtől számított 7 nap áll rendelkezésre.

Tájékoztatjuk, hogy a légitársaságok felelőssége nem terjed ki értékes, törékeny vagy romlandó tárgyakért, melyek a feladott poggyászban voltak elhelyezve. Továbbá nem vállalnak felelősséget a poggyász felületét ért, normál használatból eredő kisebb sérülésekért (pl. karcolás, kisebb szennyeződés, feszülés, horpadás) és nem vízálló poggyász beázásáért.

Köszönjük együttműködését!

Terminal A és Terminal B – Érkezési szinten a poggyász szalagoknál

Tel.: +36 70 456 6038

Fax: +36 1 296 7217

E-mail: lostandfound@malevgh.hu


.